Gå til innhold

Noen som har stått opp?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ensom her jeg sitter alene på morgenkvisten jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp:)ikke akkurat med et smil om munnen. kjæresten fikk sagt et uskyldig stygt ord til meg før han gikk på jobb, sittet å grine litt over det. disse helsikkens hormmonen! go morgen forresten:)

Skrevet

joda, oppe jeg...ga opp å sove mer, bare ligger å klør hele natta, så det blir manko på søvn for tida.

Er det flere som har fått en slik kløe i slutten av svangerskapet??? 5 uker igjen og klør bare om natta.

Huff da cassandraimagen, så dumt....mente han det han sa da eller er det bare hormonene? Du må ikke gråte *trøster*

Ha en flott dag jenter c",)

Skrevet

De er ganske så korttenkte innimellom disse gutta våre.En dårlig start på dagen:( *trøstepå*

Jeg har ikke slik kløe, men heldige meg har egentlig ikke hatt noen plager i det hele tatt,,,

Skrevet

nei, han gjorde jo ikke det å sa unnskyld med en gang han så tårene komme, men jeg vet du klarer ikke å glemme:( he he, uff skikkelig teit. men er over det nå altså.:)

blir spennende hvosan disse siste to måndene skal gå med sånne hormoner. hvordan har du vært julie73...? noen sure miner?

Skrevet

huff disse hormonene, de gjør oss litt rare. Selv har jeg ikke merket så mye til de før nå på slutten, men nå skjer det mye om dagen. Jeg merker at jeg må le av det selv, for det er liksom så dumt til tider ;o)

i går kveld ble jeg superbekymret og begynte å gråte fordi jeg var redd for at barnet vårt ikke skulle føle seg betydningsfullt nok, at vi ikke skulle ha noe familie osv. (ingen gjenlevende oldeforeldre, hun får tre besteforeldre, men de kan ikke passe henne alene pga helsa, de begynner å bli så gamle).

Jeg merker at jeg blir ei skikkelig hønemor og akkurat nå skulle jeg ønske at jeg hadde mindre bekymringer. Har faktisk begynt å grue meg til tenårene allerede, hva jeg kan gjøre for å verne henne mot mobbing og slikt - ja, for det er jo bare 13 år til, så det føles så lurt å bekymre seg for det alt nå....hehe.

Tullete.

Skrevet

heia :-) sitt oppe æ å.. har ik sove i d hele tatt...3. natta nu.. magen e bra tung å slit me dum halsbrann å blærepress, jaja ik lenge ijen :-)

e så spent :-D

Skrevet

Det er ikke greit når man ikke får sove.. Men nå gryr en ny og strålende dag for alle oss gravide kvinner rundt om i dette vidstrakte land:p

Skrevet

sola skinner her og det blir nok en fin-fin dag. Jeg har fordøyd en banan og vasket en maskin med klær alt, skal sette på en til nå og dra over gulvene litt før jeg reiser til mamma og hjelper henne å tvinne snorer til alle babyluene/sokkene m.m som hun har strikket. Hun har strikket mange sett til veslejenta nå, og de er såååå søte.

Kos dere jenter og nyt dagen på best mulig måte.....snart er ventetida over og nattesøvnen kommer tilbake (om ikke annet så faller vi vel i "koma" en dag...hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...