Gå til innhold

Hvis du virkelig vil ha noe å gråte for

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er bare helt hjerteskjærende, se denne skjønne lille jenta

The Kelsey Briggs Story. (Original)

Source: www.youtube.com

Kelsey Briggs lost her life before the age of three due to Child Abuse. It is a Tragic story but one that must be shared.Hopefully Kelsey's story will touch your heart and you will be willing to step up to the plate and help children who can't help themselves. ...

Jeg sov ikke den natta etter jeg så dette, jeg klarte ikke spise etterpå. Fant bare absolutt all info om denne saken, så minnevidoer om og om igjen, helt til jeg klarte å "sørge ferdig", nok til at jeg kunne få igjen nattesøvnen. Hun ligner sånn på vår skjønne datter, og når hun er lei seg så er hun nesten helt lik henne. Bare at datteren vår ser sånn ut i et lite øyeblikk fordi hun har snublet eller noe, og det river i hjertet, og jeg knuger henne intil meg, og det gjør så vondt at jeg ikke kan gjøre det med Kelsey...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har sett den før. men nå er jeg så hormonell at jeg gråter om jeg ser noen på tv gråte. å nå gråter jeg virkelig!

Det er en så trist trist histore at jeg får vont i hjærte å magen.

Skrevet

Slike ting er hjerteskjærende men dessverre en del barn som lever under slike forhold.....huff, begynte jeg å gråte her og, dumt å se på slike ting men klarer ikke la være helt heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...