Prøverpånr*2* Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Sitter inne med en del spm. Driver på prøver på nr 2. Siste mens startet 6 aug, mens varte i 5 dager, 27-28 dagers syklus, ikke fått mens enda, har ikke testet positivt enda, hadde lantydning til litt brunt slim lørdag 30 aug. Skulle egentlig ha mens 2-3 sept, men har ikke sett noe til den enda. Før jeg hadde siste mens, vart første mensdag 22 juli, og varte i 6 dager, men jeg fikk mens igjen 5 aug, bare 2 uker etter! Skjønner ingenting jeg, kroppen min driver og lurer meg. Har prøvd siden juni i år. Skal til lege fredag 5 sept, men skal dit for noe helt annet enn et mulig svangerskap. Kan jeg be legen sjekke evt. svangerskap for meg da? Vil så gjerne at spiren sitter, men har ikke testa positivt enda, men heller ikke fått mens! Spent...
Prøverpånr*2* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2008 Testa vel og merke 2 sept. med sånn BILLIGstrimmel...
ønsker spire 87 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 jeg ville snakt med legen. kan jo eventuelt ringe i forveien å spør om du kan/skal ta med en urinprøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå