Gå til innhold

Er litt i villrede...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter inne med en del spm. Driver på prøver på nr 2.

Siste mens startet 6 aug, mens varte i 5 dager, 27-28 dagers syklus, ikke fått mens enda, har ikke testet positivt enda, hadde lantydning til litt brunt slim lørdag 30 aug. Skulle egentlig ha mens 2-3 sept, men har ikke sett noe til den enda. Før jeg hadde siste mens, vart første mensdag 22 juli, og varte i 6 dager, men jeg fikk mens igjen 5 aug, bare 2 uker etter!

Skjønner ingenting jeg, kroppen min driver og lurer meg.

Har prøvd siden juni i år.

Skal til lege fredag 5 sept, men skal dit for noe helt annet enn et mulig svangerskap. Kan jeg be legen sjekke evt. svangerskap for meg da?

 

Vil så gjerne at spiren sitter, men har ikke testa positivt enda, men heller ikke fått mens! Spent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testa vel og merke 2 sept. med sånn BILLIGstrimmel...

Skrevet

jeg ville snakt med legen. kan jo eventuelt ringe i forveien å spør om du kan/skal ta med en urinprøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...