Gå til innhold

15 minutter mellom hver rie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er en stund,men det er og så pass at jeg ikke får sove...

Det rare er at i går var jeg på kontroll og hadde 1 cm.åpning og hun sa det kunne gå lang tid.

Værsåsnill å si at dette ikke tar sååååå lang tid for vondt gjør det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda,men det er ikke vits å komme inn før det er minst 10 minutter mellom hver rie og det begynner å nærme seg.....for no er det bare 12 min siden sist...Men det kan være jeg som bare ønsker og håper!

Skrevet

Vær oppreist.. Det hjalp meg under min forrige fødsel!

Høres ut som det næremer seg å dra på sykehuset da :) Har du hatt termin?

Skrevet

Hvordan kjennes riene dine ut?

Hvordan vet du at det er rier?

Skrevet

Jeg skulle ringe tilbake når det var akkurat 10 minutter mellom hver rie...Så alt er pakket og klart...Jeg har vondt nederst i ryggen og det er fremme i magen det trekker seg sammen....klarer ikke å forklare,for fødselen med min datter ble satt i gang og jeg fikk epidural med en gang.De var redd for anfall(jeg har epilepsi),men denne gangen her jeg vært helt fin....Så dette er nytt for meg og!

Skrevet

Glemte å si at jeg ikke har termin før den 30.sep

Skrevet

Hvorfor vil de ikke ha deg inn til sjekk da? når du nesten har en mnd igjen til termin..

Håper du slipper å være hjemme med mye smerter så lenge da.. og at du får komme inn på sykehuset og få noe for smertene etterhvert..

Skrevet

Er det litt langt ned det strammer seg? Vil du sammenligne med menssmerter?

Jeg spør fordi jeg lurer på om jeg kanskje har rier selv, men jeg tillater meg liksom ikke å håpe for mye..

Skrevet

De mener at det skal gå bra med at jeg var på kontroll i går,men vi reiser snart til KK....Bor ikke så langt unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...