Gå til innhold

utuholdelige smerter i beina..


Anbefalte innlegg

Skrevet

det gjør så vondt. er det noen som har beskjentskap til det her.

er i uke 36 og babyen har festet hode. jeg har bekkenløsning fra før. men dette er nsten værre.. for uansett hva jeg gjør så har jeg sykt vont i det ene beinet. klarer så vit å sitte på do. det å sove er et rent mareritt og det er kronisk smerte fra rompa til tærna.. ha mye vann i kroppen også.

 

burde jeg ta kontakt med jordmor eller lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du hovnet opp i beinet?? tegn til blodpropp??? Jeg ville ringt lege eller JM om det ikke ble bedre ila dagen idag. Prøv å masser det og gå litt, slik at du iallefall får igang blodsirkulasjonen.

God bedring

Skrevet

Hei

 

Har også utrolig vondt i det ene beinet - fra rompa og nedover på baksiden av hele beinet.

Hos meg er det isjas-nerven som ligger litt i klem, utrolig vondt spesielt når en sitter på do ol men ikke så mye å gjøre noe med tror jeg.

Du kan jo ta kontakt med jm eller lege og høre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...