Gå til innhold

Hvordan har dere innredet barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er 2 md og vi planlegger at han skal få flytte inn på barnerommet før jul. Vi trenger sprinkelseng, kommode og en hylle. Noen som har tips om fine barneromserier? Har sett på roomate fra skeidar. Tips til pynt, gardiner etc som passer til en gutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ei jente da:)

Rommet hennes er malt i en dus gammelrosa farge. Sengen som er en slik dra ut/vokse seg er malt hvit. Klesskap og kommode er også hvit. Bokreolen er faktisk også hvit:)

I et hjørne har hun en sittegruppe med bord og stoler, der hun tegner og har te-selskap. Tror det er kjøpt på Skeidar, alle var hvite, men har malt dem i lys rød, lys gul, lys grønn og lys blå. Angret etter en stund, men orker ikke gjøre noe med det:) Hun har også en benk, der noe av lekene blir gjemt bort.

Veggene er pyntet med gamle ole brum malerier, sånne enkle som en kjøper på Bohus. Ellers er det også en del bilder som hun selv har malt og noen av henne og meg og noen av henne og pappaen.

Har noen vegghyller der det står noe pynt og bilder på.

Har også hermet ette ei venninne og kjøpt et glassmonter der alt av verdi for henne står til utstilling. Dåpsattestbeholder, smykkeskrin, spilledåse, album, bestikk og annet sølvtøy som ellers ville ligge og støve i en skuff.

Selv liker jg ikke alt det prinser og prinsesser og selvfølgelig er rommet preget av det. Så lenge hun ikke klager er jeg bare fornøyd.

http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2from_index=8&portlet_Varekatalog_2product_id=10660&portlet_Varekatalog_2group_name=Bord+og+stoler&portlet_Varekatalog_2product_name=Engleg%C3%A5rd+stol&_pageLabel=page_varekatalog

Dette er bord/stol serien hun har

Ellers er det mye gammelt som har blitt pusset opp

Hadde tulla vært en gutt, hadde nok rommet blitt ganske likt, bare i andre farger, og selvfølgelig litt mer biler og traktorer en det er der nå:)

Skrevet

Lukas har endel av disse produktene http://www.barneparadis.no/comersus/store/comersus_listItems.asp?currentPage=2&hotDeal=&orderBy=recently&strSearch=&idSupplier=&lastChance=&user1=&user2=&user3=&idCategory=191

http://www.barneparadis.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=796

Disse bokstavene i blå har vi i LUKAS på veggen.

Veggene er malt i Lys Toscana. Seng, hyller og kommode er malt i en hvit farge, ellers er rommet blandet med asiatiske ting som buddha figurere, bilder av barne munker, Tuk Tuker og elefanter.Ellers har han noen store sort hvitt bilder av seg selv og venner. Lukas er halvt thai og derfor er jeg inspirert av thailand og østen da jeg pusset opp.

Rommet er ganske fint, og gankse anderledes enn et vanlig barnerom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...