Tøysetipp Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Og vi har vært sammen i halvannet år.. Om et år blir vi kone & kone.. Hi hi.. Og samboere.. Det tar nesten livet av meg å være så forelsket.. Tenk! At jeg fant den deiligste dama i hele verden. Og i morgen får jeg se henne igjen (etter to uker)..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Man får den man fortjener vet du og du har helt sikkert fortjent dette:-) Herlig å kjenne lykkefølelsen rive i kroppen:-) Nyt det!!
Lykke X 4 Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Så deilig da Herlig å være forelsket! Vi er heldige vi som treffer den rette
cherry coke Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Så deilig!=) Å være forelsket er fantastisk! Spennende med giftemål da! Blir det tradisjonellt bryllup?=)
Tøysetipp Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2008 Hmm.. Hvordan jeg skal fri.. Ja, jeg har bestemt meg- men vi må vente en liten stund til. Vi skal på kjærestetur i høstferien.. Jeg er så heldig!!! .. Hihi..
Tøysetipp Skrevet 3. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2008 Neppe.. Vi skal gifte oss i karibien.. Med kun de aller nærmeste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå