Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg har pådratt meg en masse gjeld pga av en vanskelig fortid.. Nå har en namsmann hjulpet meg i denne saken,og fikk i dag en kort beskjed om at han hadde fått slettet gjelden min,men så var det noe med 5 år. Får ikke pratet med han før i neste uke,men er det noen her som har peiling på hvordan dette foregår,og hva er det som innebærer i disse 5 årene?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 dytter for jeg lurer også, satt meg sjøl i en vanskelig situasjon, du er i det minste tøff som har turt å fått namsmannen til å hjelpe deg,går og gruer meg og utsetter alt hver eneste dag
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Det er vel sånn at for å få slettet gjeld så må man betale så og så mye fra lønninga i 5 år. Så sletter dem den resterende gjelden etterpå.. De 5 årene er visst ganske tøffe, for de lar deg bare sitte igjen med akkurat det du trenger. Men det kommer jo mye positivt ut av det, etter de 5 årene så er man gjeldsfri. Å de lar deg jo ikke sitte uten penger til mat, regninger, klær og div. Vet ikke om det er dette du skal gjenno. Men vet at noe foregår på denne måten også.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/1023824302.54/1062413365.66
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Hva har du gjort for og få til en sånn avtale?? Sliter fryktelig selv, og prøver og ordne opp i ting, men er ikke bare bare... Er nok ikke så lenge til jeg står uten bade hus og bil:(
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Les linken, der står alt om en sånn avtale.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå