Gjest Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Har dere sett den serien? Jeg ler og ler her... Den gikk på NRK lørdagene før, nå går den på BBC prime..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Urk, har ikke BBC Prime jeg......................................og husker ikke serien - tror jeg?
Karomamma Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Er det den med hun som spiller i Harry Potter? Hvis det er den, har jeg sett den på NRK, men det er ikke helt min stil. Humrer litt, da
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Åh...........da tror jeg at jeg vet hvem du mener! Hun som har litt sånn spiss nese? Og han teite sønnen som er lat og skikkelig tulling? Det ler jeg av;-D Men så ler jeg av mye rart da!
Gjest Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Ja det er den,kan ikke annet å le av kommentarene til tider. Enten så liker en den eller så liker enn den ikke .0) Han er veldig frekk mot kona..og hun mot han..
Karomamma Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 He he, det er nok derfor jeg ikke er fan. Liker ikke frekke folk, serru. HAHAHAHAHA!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH....................
Karomamma Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Men du Aurora, jeg må innrømme at jeg ikke har sett så mye på den altså
Gjest Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Hehehe jeg liker heller ikke frekke folk, men den serien digger jeg, de sier det en av og til kunne tenkt seg å si ;0) Nå er grease ferdig så er vel på tide å finne senga..
allerhelstNorge Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Just luuuuuuuuuuv it. Men som bosatt i England er jeg vel forpliktet til å like engelske serier;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå