h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 For nå er endelig stekeovnen på plass...HURRA!!!**Stort glis** Så i morgen skal jeg bake masse..... noen fine ideèr...???
blond Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Stekeovn må man ha! Det er mange tips på kokeboka vår http://www.barnetmitt.com/forum/messagelist/2929 og enda flere på www.detsoteliv.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå