Gå til innhold

Andre som har menn som er gift med jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift med en snill og grei mann. Han jobber mye, men det visste jeg om før jeg giftet meg så det har jeg akseptert.

Men akkurat nå kjenner jeg at jeg blir litt skuffa.

Eldste datteren vår har hatt litt problemer i barnehagen. Dvs at hun har vært endel lei seg.

Idag skulle vi ha møte med de som jobber der så vi kan finne fram til en løsning.

Møtet ble lagt til langt etter ordinær arbeidstid for han, men alikevel ringer han og sier at han dessverre ikke kan komme pga noe på jobben. Jeg VET at han ikke bare kan forlate jobben, men akkurat idag kjente jeg meg litt skuffa. Dette er noe han også har vært veldig bekymret over, og det er han som har pushet på dette møtet.

Det føles nesten som jobben er viktigere enn oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp veit åssen du har det.. min mann jobber i vanleg jobb fra 7 til halv 4, er hjemme og eter middag og rett ut igjen på gården... og jobber til seint til kveld.. er så forbanna irritert over all jobbingen, men eg veit at det må gjørest . men har vurdert mangen ganger om eg skal gå fra han. vil heller ha en mann som kan vere hjemme med familien sin.. vi lever bare ett liv og hva er vitsen med å jobbe seg halvt i hjel pga av jobb.. penger er ikke alt, så lenge man har peng til rekninger og mat så er det mer enn godt nok syns i allefall jeg..

Skrevet

Ja sånn er det her også.

Jeg flytta til bygda der han bor for å være sammen med han ,men jeg sitter bare alen han drar på morran kommer å spiser og drar igjen ,kommer rundt 9 på kvelden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...