Nellybelly Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hei Jeg har en fast syklus på 28-30 dager, og har alltid ment jeg får el.slim og el 14 dager før mensen. Men i dag, på dag 8, oppdaget jeg el.slim... Har ikke hatt sex på 1 uke pga jeg har jo nettopp blitt ferdig med mensen(+2 dager), så er ikke sæd heller. Er det mulig da?? Er ikke det litt rart? Og er det egentlig 3. dagen med slim som er den mest fruktbare?
Elva Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hei! Vett søsteren min får eggløsning allerede på dag åtte etter første mensdag, så det er muligt å få eggløsning så tidlig. Men kjøp deg eggløsningstester på nettet så e det "litt" lettere å følge med på eggløsningen. Strever forsatt med å finne minn eggløsningsdag å går fra korte til lange sykluser.. Ikkje lett detta her! Lykke t
Babyønske �� Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg brukte å ha eggløsningsslim i 5 dager, med eggløsning på den siste dagen, så ja det er nok mulig at det er det som er begynt. Men det er dermed ikke sagt at du har eggløsning i dag da. At 3. dagen med eggløsningsslim er den mest fruktbare har jeg aldri hørt. http://www.pernille.info/cervixsekret.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå