Løvinna30 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Sånn, etter flytting og alt er på plass så jeg er jeg sambis ordentlig klare til og få en baby. (Prøvd siden des07 med noen ganger "ikke så hard prøving" i ferien ). Vi håper og ønsker hver mnd. Så nå skal vi prøve for fullt. Selv om jeg har en liten dårlig følelse. Søstern min sa her om dagen "vi kan ikke få barn" (hun snakket om seg og sin kjære) så hørte jeg ikke mer. Jeg vet ikke om det var han eller henne, og jeg kan ikke spørre henne nå, det umulig og spørre henne om slike ting nå. Så tenk om henne ikke kan få barn! ble lei meg, på hennes vegne. Også tenker jeg jo på om det kan gjelde meg? siden jeg har så korte og "rare" syklusser. Nei nå må jeg bare tenke positivt, jeg blir gravid, og det gjør alle dere andre jenter som leser dette også som ønsker det. Håper vi kan slå følge, og dele gleder, skuffelser og erfaringer med hverandre! Klem fra lille meg, og her er det tusenvis av babystøv til dere! (jeg har snappet til meg noen selv også) ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå