mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Nå tar jeg hue under armen og armen i bind...... og så¨går jeg og legger meg. Skjønnhets søvn heter det visst..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Pass på fingrene da!!!!!!!!!!! ALtså de du ikke har brukket ikveld:-) God natt og sove godt:-)
Gjest Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Skal du ikke se resten av Grease? Nei vel ;0) Ha ei god natt !!!
Karomamma Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 God natt! Sov godt og god bedring til den fingerløse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå