Gjest Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Nå begynner julegavelista mi å nærme seg komplett. Om jeg ikke har handlet inn alle ennå så vet jeg stort sett hva jeg skal gi. Eneste jeg sliter med å finne på noe til er samboer'n min, han har ALT :-/
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Oiiii... flink du er:) Har kjøpt tilsammen 6-7 pakker jeg, men mangler sånn ca 25 til... så lenge igjen til mål....:/ Den værste gaven blir nok til sambo her også.... men tror det blir noe verktøy av noe slag....(den kom jeg på nå)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Skjønner ikke at slikt går ann jeg.. Har ikke begynt å tenke i de baner jeg en gang.. Klarer dere å holde på det som dere har bestemt dere også? Jeg syntes det er så lenge til jul at jeg klarer ikke å tenke på hva familie og venner ønsker seg da.. Er sånn at hvis jeg hadde kjøpt noe nå, så hadde jeg angret når jula kom, og bare syntes det var dumt og teit det jeg hadde kjøpt.. hehe:) Er det bare jeg som tenker slik??
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg har kjøpt noen, og tenker jeg blir å gjøre ferdig noen flere nå i september. Pleier å gjøre ferdig de som skal sendes først.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Hvis jeg kommer over noe i en butikk eller på nettet som jeg bare ser at ville passet perfekt som gave til en jeg kjenner så noterer jeg meg det bak øret.... Må starte tidlig for at det ikke skal bli så himla dyrt i november/desember, også vet jeg at hvis jeg drøyer alt av forberedelser til da så ender jeg opp med å bli dritlei hele jula sånn rundt st.Lucia Men har det som deg innimellom ôg. Er ikke alle gavene jeg er like fornøgd med når jula nærmer seg fordi jeg senere har sett noe som kanskje ville passet ENDA bedre. Men pytt, pytt - folket pleier å bli fornøgd åkke som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå