Tredjemann på vei :D Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg pumper og gir litt mme i tillegg, da hun etterhvert har blitt veldig urolig under ammingen (natten og morgenen går greit). Har gitt ei flaske NAN på kvelden fra hun var 1 mnd, men nå har hun fått mer av det og er blitt mer urolig. Sjeldnere avføring, men fortsatt hver dag og den er helt normal (løs og gul). Men hun plages veldig med magen! Kjøpte HIPP idag og har gitt 2 flasker av den idag, så bør vel se evt. endring i løpet av morgendagen..?
BettyBoob Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 jeg brukte vanlig nan til sønnen min, og hadde ingen problemer med den men de er jo forskjellige alle disse små!
Barn i huset <3 Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Jeg gir gullet mitt mme. gikk til legen min å fikk tak i prosobee på blå resept;) anbefales på det sterkeste.=)
Gjest Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Vi startet med collett. Det gjekk bra første ukene, før det bare gjekk nedover. Prøvde NAN, men det var enda værre. Etter 2 nye uker på collett, eller noe sant, gjekk vi tilbake til NAN igjen. Da ble alt helt bra! Nå skal det bli godt å snart slippe alt opplegget rundt mme og kunne gå over til ku-melk. (";)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Vi startet med NAN men med mange mange mnd med maaasse gulping byttet vi til HIPP å var kjempe fornøyde med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå