Jenny-penny Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Skulle gjerne lært meg å lage en god lapskaus:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 jeg:) hehe Jeg skjærer først kjøttet i terninger og bruner det i små porsjoner, strør litt mel over på slutten (sånn at lapskausen blir litt tjukkere enn bare vann) Så tar jeg Gulerøtter, poteter, sellerirot ,persillerot kålrot og purreløk heller over kjøttbuljong koker alt på middelsvarme til kjøttet og grønnsakene er møre.. tar oppi litt sukkerkulør for fargensskyld og serverer med flatbrød:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå