MissAntrop Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg var borte ei hel uke for 1 172 uke siden, brukte da egenmelding. er det da noen regler på hvor tidlig etter en egenmelding jeg kan ta sykt barn dag? Og hvor mange slike dager kan man ha om gangen? vet det er 10 dager til sammen, men kan man ha flere dager i strekk? jenta mi på 17 mnd har feber for aller første gang og jeg er kjempestressa og forbereder meg på hjemmedag i morgen.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hvis det er 1 172 uker siden sist skal det nok gå bra:-) Nei, da, jeg har spurt på min arbeidsplass og sykt barn-dagene går utenom alle slike regler. Du kan ta alle i strekk (tror jeg i hvert fall) og jeg vet sikkert at du kan ta en slik selv om du hadde egenmelding på deg selv eller et barn for to dager siden.
MissAntrop Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 haha, det var selvfølgelig 1 1/2 uke Tusen takk for svar! og forresten; et kjempesøtt nick du haddde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå