bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Har blødning, har hatt i ca 3 uker nå.... får beskjed av legen å gå på legevakta om det blir mye.... Eller veldig rødt.... Hvor mye er mye? har skikkelig blodrødt nå og en god "klatt" på parpiret, men det renner jo ikke... Og ingen smerter. Skal på UL på tirsdag pga blødninga. hilsen forrvirret og bekymret
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Eg innbiller meg at mye er kansje viss du f.eks vokner om morningen å "hele" trusa er full av blod, kansje? Men siden du ikke blør så mye på en gang, uten at det er vondt eller noe så går det nok så bra atte:) Er nok en helt vanlig blødning, og du kan nok glede deg til tirsdag i atedenfor å bekymre deg
Gjest Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg stod og så på bilder da jeg så at jeg var helt våt.... Trodde jeg hadde tisset på meg, men da jeg så nærmere var det blod. Da var det langt nedover lårene. Ringte legevakten og fikk komme med en gang, hadde også smerter i magen. Det var da egentlig en sa, men så har det ennå ikke skjedd noe så jeg håper det går bra (en lang historie). Uansett, her om dagen hadde jeg rødt blod på papiret da jeg tørket meg og det var litt rødt på trusa. Jeg vurderte å ringe legevakta igjen men avventet. Har ikke hatt mer blødninger så da har jeg ikke styrt mer med det. Skal til legen min i morgen. Hvis du er veldig bekymret, ring legevakta. Forklar til de så kan de avgjøre hva som er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå