Gå til innhold

Der var du jo , Spetakkel :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Long time, no see.....

 

Går det bra ?? Her er alt bra, fått meg ny jobb og begynner på mandag :)Spennende

 

Har du sett profilbildet mitt på Facebook ???

Meg anno 1962.....så morsomt....

 

Du må gå inn på www.yearbookyourself.com kjempegøy :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal kikke på det ;-)

Har hatt foreldremøte på skolen i kveld, så jeg er litt trøtt i hodet... Hva slags jobb er det da?

 

 

Skrevet

Prosjektsekretær i et firma som lager utstyr til div. plattformer og båter , så nå er det bort fra reiseliv....spennende.

 

 

Hvil hodet ditt og ha en fortsatt fin kveld :)

Skrevet

Oi, så spennende! Det blir sikkert utrolig gøy :-)

 

Jeg så bildet, og det var rålekkert. Skal se om jeg får prøvd å lage et sånt i morgen. Ha en strålende kveld du også!

Skrevet

Beklager at jeg forstyrrer..

Spetakkel- savner deg her inne. Kan ikke du pelle deg tilbake i permisjon da?

Skrevet

Ha ha, ikke aktuelt ;-) Er veldig gøy å ha det litt travelt igjen, og jeg stikker innom noen kvelder.

Er jo på Facebooken du også :-)

 

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...