Lovemychild Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Long time, no see..... Går det bra ?? Her er alt bra, fått meg ny jobb og begynner på mandag :)Spennende Har du sett profilbildet mitt på Facebook ??? Meg anno 1962.....så morsomt.... Du må gå inn på www.yearbookyourself.com kjempegøy
Gjest Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Skal kikke på det ;-) Har hatt foreldremøte på skolen i kveld, så jeg er litt trøtt i hodet... Hva slags jobb er det da?
Lovemychild Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Prosjektsekretær i et firma som lager utstyr til div. plattformer og båter , så nå er det bort fra reiseliv....spennende. Hvil hodet ditt og ha en fortsatt fin kveld
Gjest Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Oi, så spennende! Det blir sikkert utrolig gøy :-) Jeg så bildet, og det var rålekkert. Skal se om jeg får prøvd å lage et sånt i morgen. Ha en strålende kveld du også!
Tøysetipp Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Beklager at jeg forstyrrer.. Spetakkel- savner deg her inne. Kan ikke du pelle deg tilbake i permisjon da?
Gjest Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Ha ha, ikke aktuelt ;-) Er veldig gøy å ha det litt travelt igjen, og jeg stikker innom noen kvelder. Er jo på Facebooken du også :-) Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå