Gå til innhold

Slutt å diskutere denne videoen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne voldtektsvideoen av en baby. Slutt å skrive beskrivelser av hva man kunne se og utbrodere og diskutere dette. Dette er sensasjonslyst. Jeg synes man er med og sprer det forferdelige ved denne tragedien når det diskuteres her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det handler ikke om sensasjonslyst. Det er heller ingen "voldtektsvideo"

Skrevet

Hvem har gitt deg retten til å sensurere andre brukere? Dette er diskusjonsfora og da blir det feil å nekte folk å diskutere noe de reagerer sterkt på. Meld deg som moderator om du har behov for å styre ytringene her inne!

Når det er sagt; jeg forstår at du reagerer på det som diskuteres. Det er groteskt og utenfor de flestes fatteevne, vil jeg tro. Likevel har mange behov for å sette ord på det de føler i forhold til noe som man aldri kunne forestille seg. Du må gjerne kalle det sensasjonslyst, men det er ingen som tvinger deg til å lese trådene, er det vel?

Skrevet

Diskuter den mer! Hadde vært deilig om vi alle bare kunne lukke øynene og leve i vår egen lille verden hvor slikt ikke skjer, ikke sant? Men det skjer! Og det må snakkes om!

Jeg har sett hele videoen, og det er ingen voldtektsvideo. Det er en nyhetsrepotasje hvor det vises bilder av den stakkars jenta etter hennes død, med blåmerker og bitemerker. De er groteske, ja, men ikke på en slik måte som beskrives av enkelte her inne. Videoen viser ingen faktiske hendelser og det vises ei heller bilder tatt rett etter hendelser. Jenta ser, til tross for grusomt mye blåmerker, fredfull ut. Hva jenta har vært igjennom blir kun fortalt. Jeg gråt selv når jeg så den og synes at det er helt forferdelig. Men skal det hysjes ned av den grunn? NEI!

Skrevet

Jeg mener det er helt greit å se sånt, hvis det bidrar til at folk får opp de sovende øynene sine for hva som foregår utenfor deres egen trygge,varme barnevennlige stue.

Skrevet

Enig i at man ikke skal lukke øynene for forferdelige ting som skjer med barn,men syns noen fråtser vel mye i detaljer.

Det jeg lurer på er hvordan de som finner slike videoer tenker på?

Hva søker de etter for å finne slike grusomme ting?

Skrevet

Man trenger ikke søke etter fæle ting for å dumpe borti all galskapen på youtube. Noen ganger ligger det sånt på høyre siden når du fks ser en sang som handler om noe trist. Så baller det på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...