Venter nr3 er 22 år Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jada,er gravid,og stoor trives med mage:)jobb buksa ble for trang,og jeg fikk vite at man kunne bestille mamma bukse...gleda meg sykt:)elsker alle mamma buksene mine:)de er så behagelige!!!! men hva får jeg (!!!) en bukse som er så brei som en søplesekk øverst....så skal jeg liksom bare snurpe inn buksa øverst...kan ikke si det er noe behagelig å ha allt det overflødige stoffet hengene bulkende under t skjorta...fint er det heller ikke....... andre som har fæle mamma bukse rpå jobb,eller er det sånne deilige med strikk øverst,eller kan dere bruke private,men kombinere med jobb genser eller noe.... vil gjerne det,men sjefen er så himla stoldt over å endelig ha skaffa meg denne buska,så vet ikke om det er greit,og det er jo sånn at vi skal ha på grønne klær egentlig...
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hei, jobber også i kiwi. Bestilte nettopp denne mammabuksa. Vi har jo nettopp bytta klesleverandør, så jeg trodde buksa var annerledes enn sist, men neida... Jæv.. klovnebukse!!! Like stor bak som foran, jo... Forrige gang brukte jeg en av de beste olabuksene mine istedet. Fikk kjeft av distriktssjefen, men dreit i det. Jeg klarer ikke å jobbe i klovnebukser, sa jeg. Da må jeg ha klovnenese og grønn propell i halsen også! Han ga seg på det etterhvert...
Maya_1 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Ååå, hadde fått sånn sympati for sjefen som hadde skaffa meg denne at jeg hadde brukt den av ren samvittighet...hehe. Er den ubehagelig ville jeg prøvd å få bruke noe annet, er det bare at det ser teit ut hadde jeg driti i det og brukt den. Arbeidsuniform er arbeidsuniform..
Venter nr3 er 22 år Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 En ting er at det ser sykt teit ut....men en annen ting er jo at det skal føles vell å gå i...og det er den ikke.denne stikken man skal snurpe inn gnager sykt inn i magen,og drar jeg buksa litt ned for å slitte å få klemme merker så ser det ut som jeg har rompa forrand og bak...ov vips,så glir den ned....vil gjerne bruke min egen...men han blir nok ikke overbegeistra....vet ikke om jeg tør...
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 ok, jeg skal ta den på meg og ta et bilde av det så får dere dømme selv:-) Man blir da nok sett ned på som butikkdame om man ikke skal skjemmes ut av klærne også ;-)
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/537842 Døm selv...
Maya_1 Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 *knis*. Ser jo ikke SÅ gale ut da og enda bedre om dere har gensere over som dekker magen uansett. Men som sagt, det skal jo være behagelig da, viktig med komfort.
Pappalille Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Prøv å ta deg jobb som t-banefører du. DA snakker vi horrible mammauniformer da! Var og henta i går, og hadde mest lyst til å grine når jeg så dem ;-)
sol2002 Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Hørtes kjent ut ja, jobber på meny, og har nettop tatt i bruk mammabuksa, ser ut som en potetsekk med smale beina (ha ha), fikk beskjed om at jeg fint kunne bruke en vanlig svart mamma.bukse
Sølvi77 Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Har sett flere som bruker vanlig bukse og som lar smekken være åpen. Så har de en trang og lang singlet over, da ser man ikke den åpne smekken. Dersom du da har den nyyyyyyydelige skjorten over dette igjen, så ser det kanskje ikke så værst ut? ;-) Jammen gla jeg har en jobb uten uniform!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå