Gå til innhold

Litt stolt av meg selv forresten!


Anbefalte innlegg

Skrevet

For på tross av at det egentlig er veldig synd på meg (hjemme med sykt barn) så har jeg ikke drukket Cola på to døgn! JUHU!!!!! Ikke har jeg savnet det så ekstremt heller. Utrolig! (Jepp, jeg er avhengig!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også KJEMPE stolt av meg selv!! For 3 dager siden begynte jeg på Ketolysekuren, og jeg som er/var totalt sukkeravhengig har fortsatt ikkespist noe jeg ikke skal!! Følger kuren til punkt og prikke :) Flinke er jeg ja:)

 

Du er kjempeflink, jeg vet hva det vil si og være avhengig av sukkerting.. :S

Skrevet

Så flink du er! Jeg begynte egentlig et nytt og bedre liv på mandag, men har syndet med boller og grandiosa og et glass cola på mandagen(hadde igjen en slant fra helgen). "Koser" meg med frukt og vann nå! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...