Slalotte Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Har problemer med å dusje, se meg i speilet.. (klarer ikke å se i speilet når jeg vasker henda en gang) Og værst av alt senga, jeg skjelver og gruer meg når samboern min sier "skal vi gå å legge oss snart?".. Hvordan gjøre dette bedre, hvordan bli kvitt det??? Har hatt det sånn i 2 perioder før, siste var for 2 år siden.. og da begynte jeg med valerina natt og dag.. Men noen annen måte å få kvitt dette??? Dette har kommet de siste dagen, siden pappa døde på søndag.. Men har hatt det før og tok lang tid før det gikk over.. I går natt så la jeg meg kl 3 om natta..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Ta en tur til legen og snakk om dette.Sånne ting slår gjerne ut når man har vært gjenom belastende ting.Kansje du trenger litt hjelp til å sove en periode.Det forsvinner som regel aldri helt hvis man ikke får hjelp og noen å snakke med. Trist med faren din da:(
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Kjære deg! Kjenner meg så igjen! Nå går jeg på en lav dose Cipralex og har det mye, mye bedre. Sovepiller tar jeg og. Ingen vits i å pine seg sjøl, det blir man bare verre av. Gå til legen, det er hjelp å få. Ønsker deg alt godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå