Gå til innhold

Helledussen, som jeg har ledd av GREASE...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sittet og sett på den nye serien på TVNorge. Jøssenampåtrappa, er det mulig at folk har så høye tanker om seg selv??? Der stiller de opp på audition og tror de kan få en hovedrolle uten å ha snøring på hverken sang eller dans!! HAHAHAHA!!

God underholdning som gir en litt flau smak i munnen... Men jeg digger sånt, rett og slett. Og leser Se og Hør gjør jeg jo også, he he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, jeg har også fått med meg dette og det er deilig å le ja:-)

Og litt trist for de som har mamma på bakrommet som mener at deres barn absolutt bør komme med. Da er det kanskje på tide med en realitycheck? For det er fint å skryte av barna sine, men ikke å drive direkte villedende oppdragelse eller????

Skrevet

Ja, vet du, det er nesten det verste! Tenk å være så blind at man leder sitt barn rett ut i fortapelsen. Reality check, please!!!

Skrevet

Uff ja......sånt har jeg aldri forstått. Å oppmuntre er supert, men ikke å juge!

Skrevet

He he he jeg blir også så imponert over foreldre som forteller de "flinke" barna sine hvor flinke de er:o)

Særlig fra American Idol og Got talent.... der er det mye rart.

Men jeg tenker at det må være bedre å knuse et sang- wannabe-talent

hjemme enn på scenen i beste sendetid:-DD

Skrevet

Uff og uff, har sett nok av dem rundt omkring. Det er tragikomisk og synd på barnet! *krysser fingre og håper at jeg ikke blir sånn selv for man vet jo aldri*

Skrevet

Jeg ble så flau over deres vegner at jeg rett og slett måtte gi meg på å se....

Både jeg og Auroramannen lo så tårene trilla...Så fikk vi dårlig samvittighet, hva er det som får folk til å dra på audition når de ikke eier stemme???

Skrevet

Dumme mødre kanskje???

Skrevet

Ja, tenk å sende ungen sin på tv slik da, hadde aldri jeg gjort....

Snakk om å rett og slett drite ut ungen din offesielt.

Skrevet

Ja det er fælt å se........stakkars unger...

Skrevet

Etter det hørte,så hadde faktisk jeg å kunne meldt meg på...

Nei,er synd på disse håpefulle som får drømmen knust for manglende sangtemme.Å det på tv...

huff og huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...