Gå til innhold

Når pappa'en legger han er alt bare fryd og gammen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

men når jeg skal legge han bare griner han og blir etterhvert helt desperat... Han er nå 5 mnd. Regner vel med at det er fordi jeg er hans mor, og han synes det er forferdelig at jeg har tenkt å forlate han i sengen hans... Vi pleier å være hos han til han sovner - med pappaen tar det fem min. Mens med meg blir det nesten en kamp som varer i en halv time. Det er forferdelig trist synes jeg, og slitsomt for begge to. Er det noen som er i samme båt som oss?? Noen tips om hva jeg kan gjøre? I dag ble det til at jeg la meg sammen med han i sengen vår, fordi han hadde litt feber etter å ha fått vaksine i går. Da sovnet han på noen minutter... Men jeg tenker at hvis jeg skal gjøre det hver gang så lager jeg en uvane... Håper på noen gode råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer du? Om du gjør det så er det nok det som er problemet.

Kanskje du kan fortsette å legge deg med han i sengen din? Så får du heller bare bære han inn i sin egen seng når han har sovnet? :-)

Men jeg misunner deg som får han til å sovne på en halvtime!! Har selv ei tulle på 5 mnd, hun har sovnet på puppen HVER kveld siden hun var født. Om vi skal få henne til å sovne uten, så tar det mange mange timer...

nå ble jeg veldig off topic, men jeg har desverre ingen tips. :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...