gun1 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 men når jeg skal legge han bare griner han og blir etterhvert helt desperat... Han er nå 5 mnd. Regner vel med at det er fordi jeg er hans mor, og han synes det er forferdelig at jeg har tenkt å forlate han i sengen hans... Vi pleier å være hos han til han sovner - med pappaen tar det fem min. Mens med meg blir det nesten en kamp som varer i en halv time. Det er forferdelig trist synes jeg, og slitsomt for begge to. Er det noen som er i samme båt som oss?? Noen tips om hva jeg kan gjøre? I dag ble det til at jeg la meg sammen med han i sengen vår, fordi han hadde litt feber etter å ha fått vaksine i går. Da sovnet han på noen minutter... Men jeg tenker at hvis jeg skal gjøre det hver gang så lager jeg en uvane... Håper på noen gode råd!
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Ammer du? Om du gjør det så er det nok det som er problemet. Kanskje du kan fortsette å legge deg med han i sengen din? Så får du heller bare bære han inn i sin egen seng når han har sovnet? :-) Men jeg misunner deg som får han til å sovne på en halvtime!! Har selv ei tulle på 5 mnd, hun har sovnet på puppen HVER kveld siden hun var født. Om vi skal få henne til å sovne uten, så tar det mange mange timer... nå ble jeg veldig off topic, men jeg har desverre ingen tips. :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå