Gå til innhold

hm.... jeg liker han enda jeg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er liker han enda, og han sier han liker meg enda, at han aldri har hatt det så fint som sammen meg og at han vil møte meg osv osv osv. men det hjelper jo ikke for det er jeg som må dra lasset fordi han ikke har det bra :( og jeg vet ikke om jeg klarer og dra dette lasset alene. vet ikke om jeg ville greid det om vi var 2 en gang. jeg kan ikke sånne her ting, og takler konseptet forhold utrolig dårlig

det er så bra når det er bra og så vondt når ting går dårlig. og det er jo ikke rart at det gjør vondt, vi har jo ikke sett verandre siden den kvelden de fleste her vet om. bare snakket på msn og tlf. (han har vært på ferie men har kommet hjem nå)

syns litt syn på meg selv i dag.... hehe.. aner ikke helt hva jeg skal gjøre med alle disse følelsene. SNUFS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er elendig på sånn forhold ting, så vil ikke gi noen store råd.. vil bare gi deg en varm klem og prøv å følg magefølelsen din..

Skrevet

magefølelsen min har mest lyst til og kasteopp, fordi jeg liker han så godt også er jeg så usikker på hans følelse :S

Skrevet

Jeg vil også bare gi deg en klem! Håpe du finner ut av det.. skjønner at det ikke er lett.. *klem*

Skrevet

Uff. Forhold er ikke så lett. Det går opp og ned.

Men jeg vet ikke hva som har skjedd. Er her ikke så ofte.

Men lykke til :)

Skrevet

takk folkens! :) dere er søte! (min meg på og ikke like folk igjen, det funker så mye bedre)

Skrevet

Hva har skjedd da mortilgunnar 86%? (har ikke fått det med meg, jeg)

Hadde ikke du kjæreste da? ...

Skrevet

kjipern!

*trøsteklemmer til mortilgunnar*

hvordan gikk det med tanna? fikk du kvinnet deg opp til å dra til tannlegen?

Skrevet

jo jeg hadde kjæreste, og jeg digget han virkelig, og han så ut til og digge meg. men han har litt ting han må ordne opp i i sitt eget liv. også dro han på ferie. og er nå tilbake igjen, men vi er jo ikke sammen og han er så vinglete. ene dagen sier han de fineste ting også hører jeg ingen ting. vet han har det vanskelig men jeg kan ikke dra lasset alene :S

Skrevet

tanna går fint, fikk tak i sånn betennelsesdempende munskyld så nå føler jeg ingen ting der mer, og slipper tannlege :-) (ikke det at jeg har spurt noen tannlege da)

Skrevet

Det kan jo være lurt å skaffe en time hos tannlege, for hvis du planlegger det litt slipper du å kanskje måtte ta en hastetime hvor som helst til skyhøy pris (sånn som dumme meg måtte).

Skrevet

ja, jeg må bare vente til noen begyner og betale bidrag igjen, for før det har jeg rett og slett ikke råd til noe som helst :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...