Aprilbaby09:) Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 akk....vet ikke hva jeg skal finne på å spise lengre-blir jo ikke mett
Peders mamma Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg er sulten, så spiser jeg og så blir jeg kvalm..så blir jeg sulten og så blir jeg kvalm...osv osv...frustrerende !
Aprilbaby09:) Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 sitter her i min kvalme kveldsstund og funderer på hva jeg skal spise...hmm...har egentlig lyst på en stor saftig appelsin, men butikken er jo stengt:(...det er også frustrerende.
blåpingvin Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Jeg blir kvalm om jeg ikke spiser nok. Siden jeg aldri har vært en storspiser så er det veldig slitsomt å ha det slik. Går opp cirka ett kilo i uken, og har ikke termin før i april. Det verste er i grunnen at jeg er lei av all spisingen.
casandra1980 Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Ja og jeg er så utrolig lei av det.Klarer som regel ikke spise før langt på dag,eller aller helst kvelden.Men er sulten fordet hele tiden. Kan ikke si at det er noe som frister meg i matveien for tida,har fått helt noia mot å spise kjøtt å fisk. Klarer heller ikke søtsaker eller brus,det blir altfor kvalmende.
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 hehe samme her!! Sulten og tørst hele tida!! også er jeg kvalm, men har ikke kastet opp enda, det blir bedre da jeg spiser brødmat. Før spiste jeg melkesjokolade hver dag og kunne ikke klare meg uten, nå kan jeg ikke fordra det. Det blir mye brød spising da, med alt mulig av pålegg, bare ikke søtt.
baby09...:) Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Hadde d sånn i begynnelsen av svangerskape, og enda en og anna dag. For meg funke d å spise frukt, melon og plomme e favorittan:) Gikk ned 3 kg di første 8 uken, men fikk spist bort kvalmen kvær dag.
M og Lille E Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Åh, litt godt å se at det er mange av oss... Jeg er konstant ulvesulten - merkelig nok på stort sett "sunne" ting, bare det er i tilstrekkelige mengder - og blir kvalm både av å være sulten og å være mett, mao. en no-win-situation... Idag er jeg hjemme fra jobb fordi jeg har vært oppe stort sett hele natten og spydd, og bare ikke klarte å komme meg avgårde - var kvalm hele morgenen også, men nå går det litt bedre. Er det flere som sliter om natta? Nattekvalmen er absolutt det verste for meg - jeg sover elendig/har mareritt fordi jeg er kvalm, og våkner rett før det kommer opp. Har funnet litt hjelp i å heve hode-enden på senga med puter, slik at jeg har hodet litt høyere enn vanlig, men det fungerer på ingen måte optimalt. Tar gjerne imot tips... Håper dette går over....
rigmora Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Hei =) Jeg er også mest kvalm på natten, og utrolig tørst! Når jeg våkner om morgenen er jeg helt utsultet, men kvalm, så prøver å trykke i meg litt mat sånn at jeg skal føle meg litt bedre... sulten min overvinner kvalmen..haha.. er utrolig rart =) Men jeg får en vanvittig matlyst utover dagen, og da på sånn typisk husmannskost som lapskaus, fisk og poteter osv.. og frukt og brødskiver.. de rundt meg begynner å bli lei av jeg som alltid er sulten og klager i ett sett.. haha...
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 hvis du er kvalm-prøv blåbærsaft....bland den litt sterk
kristi80 Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 jeg melder meg inn i klubben! Sitter med ett smil om munnen når jeg leser innleggene for det er akkurat som om jeg skulle beskrevet det slik selv:) Jeg har også termin i april og har ikke vært noen storspiser tidligere, har liksom greid meg me lunsj og middag, men nå rekker jeg nesten ikke å spise ferdig før sulten melder seg igjen, og spiser jeg ikke så blir kvalmen enda verre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå