SuperGlad Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Venninna mi ( nicket Fruktmos) kom med snacktips til meg siden jeg hadde sååå lyst på noe snacks:-) Lag osteskiver, legg på matpapir å krydder med det du vil ( jeg tok grillkrydder) Så tok jeg på ovnen på 200 grader grill, å etter bare noen minutter var snacken min ferdig :-) Sitter å storkoser meg med nammis med 0(!!!!!!!!!!!) karbiser :-)
Gjest Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 I know!! Har noen ostegull (hihi...kan kalle det det, sant?) liggende jeg og )
herethereandeverywhere<3 Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 selv om det ikke er karbohydrater i ost så er det likevel masse fett og kalorier........gulrøtter er nok best ;-)
Gjest Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Altså...på lavkarbodiett er ikke gulerøtter best. Det er mye fett og kalorier - helt riktig, men vi SKAL ha mye fett på ketolyse (som er en lavkarbodiett).
Holly❄️ Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 hehe, på lavkarbo er ost og fett bra, og gulerøtter litt fy... Og ja, det hjelper, hvis noen ikke skulle tro meg
SuperGlad Skrevet 3. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2008 elsker fett jeg :-) dette er absolutt kuren for meg!
Gjest Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Ja vi må passe oss så vi ikke blir fettskremt! *hoho* Fett er helt ok det, så lenge karbmengden er redusert ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå