blond Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Når det gjelder doen er sprayen nødvask, jeg synes ikke det blir ordentlig rent hvis jeg ikke bruker kluten. Det viktigste er doskålen, dosetet og under ringen som blir gjort daglig, ellers kan det ta tid før resten blir gjort. Det hadde sett, og luktet, helt grusomt om vi ikke hadde tatt det daglig siden vi har to små gutter som setter spor etter seg!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Når jeg leste overskriften og tenkte på ordentlig rent. Så tenker jeg at en gjør grundig rent i ett rom. Og da tar man alt i det rommet. ikke slik man gjør hver uke, men sånn innimellom.. Bad og kjøkkne blir også tatt hver dag her. Det trengs med små barn. Stue og andre rom klarer seg jo med mindre vasking. Bare en rydder. For ikke lenge siden så vasket vi ordentlig rent i stua, da hadde vi ut tepper, puter o.l og banket på altanene. Vasket sofaene, tørket støv og vasket vinduer og karmer og rundt overalt. Støvsuget rundt og under alle ting. Osv. Slik gjør jeg med ett og ett rom innimellom. Men til vanlig er det mer "vanlig" vask som gjelder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå