Gå til innhold

toll regler for gaver..??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man mottar en gave fra utlandet, kan verdien av denne da vere ubegrenset høy uten at man må fortolle den?

 

Noen som vet?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker? tenkte å bestille leker for b.hagen jeg jobber i...sikkeli kipt om det plutselig blir masse toll på da =O

 

Om det er klær uten merkelapper på da? hvordan fungerer det?

 

Skrevet

Grense på 1000,- - men det har altså ikke noe å si om du skal gi det bort som gave, det må være sendt som en gave fra noen i utlandet.

Skrevet

Ja det vet jeg...amazon.co.uk sender som gaver...

Har bestilt leker til gutten min derifra å sendt det som gave til han..men det har aldri vert for mer enn 300kr ca...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...