mammaen til Lukasgolle Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Når man mottar en gave fra utlandet, kan verdien av denne da vere ubegrenset høy uten at man må fortolle den? Noen som vet?
mammaen til Lukasgolle Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 Sikker? tenkte å bestille leker for b.hagen jeg jobber i...sikkeli kipt om det plutselig blir masse toll på da =O Om det er klær uten merkelapper på da? hvordan fungerer det?
Gjest ->>- Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Grense på 1000,- - men det har altså ikke noe å si om du skal gi det bort som gave, det må være sendt som en gave fra noen i utlandet.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2008 Ja det vet jeg...amazon.co.uk sender som gaver... Har bestilt leker til gutten min derifra å sendt det som gave til han..men det har aldri vert for mer enn 300kr ca...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå