Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 dette er faktisk påbudt,og jeg syns de burde fått større klister bak i bussen med info om det(bare noen busser som har det med liten skrift) nå har både jeg og typen måttet ta imot vogner som holder på å tippe etpar ganger og blir så frustrert når de bare setter fra seg vogna og går å setter seg. føler oss som vognpassere der vi står,,er jo redd vogna skal hvelte sånn som enkelte kjører.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Ja jeg står alltid sammen med vogna, og holder i den. Eneste er hvis jeg må frem og kjøpe billett, noen sjåfører starter bare å kjøre og da blir jo vogna stående alene. Holdt på å velte en gang før jeg rakk tilbake, men heldigvis tok en dame imot den. De kjører jo som gale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå