Ksenia & Anjem Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 mamma har helt dilla på Jane fonda treningsvideoer..hun må helst ha VHS..hehe hun har noen men de finnes ikke så mange av de i norge. skulle så gjerne hatt noen..det er vel ikke noen som hadde giddet å kjøpe noen for meg? så kan jeg sette inn penger på kontoen...kun hvis det ikke blir vedlig vanskelig selvsagt..
Ksenia & Anjem Skrevet 3. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2008 men det er kanskje ikke så lett å skaffe i USA heller...
anonyn Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 jeg lurte på om du vet om noen amerikanske matsider på nettet.... thanks! eller noen andre som vet om noen utenlandske??? mat eller kaker
Turid Laila Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 http://search.ebay.com/ws/search/SaleSearch?sofocus=bs&satitle=jane+fonda+vhs&sacat=-1%26catref%3DC5&fbd=1&dfsp=32&catref=C5&sorefinesearch=1&nojspr=y&from=R14&nojspr=y&pfid=0&fswc=1&few=&saprclo=&saprchi=&fss=0&saslop=1&sasl=&sargn=-1%26saslc%3D0&salic=1&fls=2&saatc=154&sadis=200&fpos=&fsct=&sacur=0&sacqyop=ge&sacqy=&sabfmts=0&saobfmts=exsif&sappl=1&ftrt=1&ftrv=1&sabdlo=&sabdhi=&saaff=afdefault&afepn=&customid=&afmp=&fsop=32%26fsoo%3D2&fcl=3&frpp=50
Blue Lady Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 På amazon.com kommer det opp sikekrt 30 vhs taper med jane fonda om du søker på jane fonda vhs
Northernlights Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Hei =o) Nå virker ikke amerikanske VHS filmer på norske videomaskiner, siden det ene landet har PAL systemet, og det andre NTSC (USA). http://www.wisegeek.com/what-is-the-difference-between-ntsc-and-pal.htm Så det beste er vel for henne å laste ned fra nettet. Må da være mulig på et eller annet vis? Ellers skulle jeg gjerne ha hjulpet dere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå