Gå til innhold

Feber-fryser-litt smerter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå siden klokken to i dag vært uggen,svettet fryst og vært kvalm...men nå ligger jeg under ett ulleteppet,tights og sokker og tykk genser og fryser,også kjenner jeg at det er litt vondt på venstre siden av magen.... er det noe jeg burde se etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ringe legevakta og høre hva de synes? Kanskje mindre sannsynlig at det har noe med graviditeten å gjøre, like gjerne en vanlig virusinfeksjon. Men uansett greit å få det sjekket ut. Spesielt siden du er litt engstelig selv. Lykke til!

Skrevet

jeg har tenkt tanken,men jeg trur jeg skal legge meg å sove litt og se om det kanskje blir litt bedre da jah :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...