ALIICE Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Er det mulig å ha så fantastisk dårlig fantasi og ELENDIG smak?! Djeeezus.....
Synn(d)e Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Det heter da vitterligen fandens oldermor?
innMariSterk Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Er det nådeløs idioti å spørre om du har link til de omtalte prinsessesengene..............?...........skulle så gjerne hatt en! :-)
ALIICE Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 Nei. På min dialekt sier jeg faen! Derfor blir det faens i flertall:)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 flertall? Den var god.
innMariSterk Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 hehe og det morsomme er at jeg ikke tror det var tilsiktet moro :-D
Gjest Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Definer tilsiktet askepått? Kan ikke du bli med og leke litt utilsiktet "doktor"? Eller har du fått ut all guffa. Jeg sparer alltid litt til sånne som deg.
innMariSterk Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Det hadde ikke gjort noe om du for _en_ gangs skyld skrev et innlegg som faktisk hadde et lite snev av sunn fornuft i seg, tulling! Artig nick du har fått deg forresten, sikkert svært passende i grunnen :-)
jordbær mathilda Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Skjønner ikke problemet!! Ikke dra inn prinsesse senger,hello kitty og faens oldemor i ditt hjem, og slutt og tenk på hva andre drar inn i sitt hjem!! Å jaaa..vi har pinsesse seng og alt det andre hos oss,men tenger ikke andres godkjenning,takk gud for det!
Shamandalie Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 Du og du,så eni æ e med HI Æ har tell dags dato nesten ikke brukt lyserosa klær t jenta mi, ho e 4 mnd i dag. Æ syns rett å slett det e ein stygg farge,å som sagt kjedelig! Vi bruke lilla,rødt,grønt,gult og litt svart. Gudskjelov så treng itj æ nån si godkjenneng for det heller Å det kjæmst ALDRI t å kom nå prinsesseseng inn hit, snakk om å sett unga i bås fra dag 1. Ska vi aldri kom oss ut av "husmorrollen" vi damer?? Som sagt,alt det rosa å små søte kattepusa...kan ryk å reis for min del. Heia Lille sprett!!
Gjest Skrevet 7. september 2008 #11 Skrevet 7. september 2008 Kom tilbake om noen år du...når du har had ei jente som har vært 3, 4, 5 år og oppover så hyler, vræler og SKAL ha RÅÅÅÅÅÅSA prinsessedyne og RÅÅÅÅÅÅÅSA himmel over senga.... ;-) Er det ikke litt opp til hva ungene ønsker etterhvert også. Skal man da nekte ungen rosa kjole fordi man som mor ikke liker rosa? Jeg er ikke hoppende begeistra for hodeskaller og den slags jeg heller, men vet bedre enn å nekte guttungen på 10år klær med med den type motiver. En ting å sette grenser vad feks piercing, tattoo osv...men synes at barna selv skal få velge farge på rom og inventer, leker, klær osv etterhvert som de faktisk vokser opp og skal lære å ta avgjørelser og valg selv.
Gjest Skrevet 7. september 2008 #12 Skrevet 7. september 2008 Anklager du 3-åringer for å ha dårlig smak, HI? Eller er det ditt eget soverrom du forsøker å innrede? Og hva 3-åringene angår; slapp av, det går over!
Gjest Skrevet 7. september 2008 #13 Skrevet 7. september 2008 Djeeezus.... alt man skal bry seg om....
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. september 2008 #14 Skrevet 10. september 2008 La nå barna få velge selv.. Vil gutten min ha Ole Brumm klistret over hele rommet, så skal han jammen få ha det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå