mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 så har det ingenting med dere å gjøre. Jeg har gjort et tappert forsøk på å brekke pekefingeren og langfingeren. Så nå sliter jeg litt på tastaturet kan man si:-DD Men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg sikkert å skrive med de resterende fingrene...... Men dette innlegget tar lang nok tid:o)) Så mulig det blir litt stille på meg, og det er uvant for jeg liker jo å skravle jeg da....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Næmmen tulleruska da!!! Du må slutte å prøve å fange flygende gryter og andre tunge ting!!! Håper de ikke er brukket, men det merker du nok rimelig raskt!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 He he gjør så godt jeg kan:-D Mistenker sterkt at den har et lite brudd.... Må sjekke i morgen:o)) Har nemlig brukket en finger en gang, og den hadde grodd skjevt før jeg gikk for å sjekke den. Den måtte brekkes opp..... Og det kan ikke anbefales.
Gjest Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Kjære vene, snille deg,slik må du da ikke gjøre.Blåse forsiktig på fingrene dine... God bedring og håper du er raskt tilbake, her har vært litt stille siste dagene... Klem klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Det har jeg hørt ikke er godt ja!!! Sjekk det i morgen du!!! Lykke til!!!
Karomamma Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Oh shit! Au au au! Du får sjekke for brudd og i mens kan jeg anbefale å skrive med venstre. He he, det går litt træææægt, men det funker til slutt. God bedring!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2008 Jeg bruker ring og lillefinger på høyre og hele venstre så dette går så det suser..... Litt nummen i pekefingeren nå, men det er nok borte i morgen:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Også får du jo ta nesa til hjelp når det butter:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2008 Det finnes jo de som skriver med føttene, så det må da jeg også klare....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Fniiiiiiiiiiiis:-)) Ja måru så måru:-)
Karomamma Skrevet 3. september 2008 #11 Skrevet 3. september 2008 Ja, noen skriver bare med en krok... Har jeg fortalt da vi møtte Cato Zahl og min noe rappkjeftede niese ropte av full hals "PASS DEG TANTE; KAPTEIN KROK!!" Han har heldigvis humor og holdt på å le seg skakk selv (eller så hadde jeg ikke turt å skrive det her). Vi fikk tilmed kjenne på kroken hans, say no more!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 #12 Skrevet 3. september 2008 Hehehehehehe, nå ler jeg høyt her!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Say no more:-))) Hooket opp med Cato ja.......................
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. september 2008 Ja du har vel hørt at han var første til nord eller sydpolen uten votter:o) Sitat: Cato Z P
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 #14 Skrevet 3. september 2008 Deilig med sånne mennesker som han. Som har humor og klarer å leve et flott liv med handicapet sitt. Det har jeg enormt respekt for!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 3. september 2008 Jepp og det er så bra for da kommer det positivitet fram. De kunne jo med all rett satt seg ned og blitt bitre....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 #16 Skrevet 3. september 2008 Det er jammen sant! Hatten av for sånne mennesker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå