gladlax76 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jaja, så ble det ingen bebis denne måneden. Men det er jo litt som busser, dette her - det kommer alltids en ny... -Og ved neste EL er vi på ferie i et varmt og deilig land, der min kjære søster kan passe datteren vår, mens mannen min og jeg finner oss et privat hjørne for litt kos :-) Det tror jeg blir bra!
Kazaya er fødeklar Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hei! Jeg blir med deg på dette et stort SUKK..! Blir så skuffet fikk TR i går en dag etter IKM. Men jeg blir med deg på neste buss;) En ferie gir god stemning og masse tid til å lage barn. God tur! Selv har jeg barneselskap og familieselskap de dagene jeg venter el, så det er bare å bruke restkrefter!!
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 det var trist, men du må ha lykke til neste pp da å håper den treffer!
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Sukk her i gården også!!!!Jeg skal bruke clearblue fertilitetsmonitor denne gangen:)håper det hjelper.varmere strøk ja...det hadde vært noe;) lykke til alle sammen.
Musemor med tre søte små Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Lykke til meste måned ;-) Kanskje det blir en sydenbaby
BlessItBe Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Trodde jeg skulle ha mensen i går jeg, men skal ikke ha den før i morgen. så blir spennende å se. Har jo testet som en gal. Ser skyggestreker, men tror d er bare innbilning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå