fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 har heiltre kjøkken...men vil male det no. skikkli pyton og halde rent:( lure litt på bonderødt...men blir kanskje litt mørkt? har heilt mørke gulv.
MiEli Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hmmm... tror kanskje vi har litt forskjellig smak visst du tenker bonderødt, men kommer med et forslag likevel. Kommer jo litt an på hvilken stil du har da, men jeg ville malt det lyst visst du har mørke gulv. Kremhvit for eksempel.....
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 tusen takk for tips:) tenkte på det...men eg har heilt lyse vegger:)
Mortiletbittelitenurk Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Enig i at det er fint å kombinere kremhvitt/mørk brunt treverk...kanskje noen grønne krydderplanter... Pynt med hvitt porselen, kominert med mørke brune rammer, lysestaker etc. Se siden til Perfekt Home, under "Våre produkter" fra side 14 og utover... http://www.perfecthome.no/
MiEli Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Du kan jo ha lyse vegger fordi om du har lyst kjøkken.... det har jeg.Bare du finner en lys farge som ikke "kræsjer" med de lyse veggene.....
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Viss heltre-kjøkken er pyton å holde rent, så er hvertfall lyst kjøkken et mareritt å holde rent!! Har prøvd det jeg.. Lys Toscana het fargen vi hadde på veggen,og kjøkkeninnredninga var nesten helt lik.. Altfor lyst, ble fingermerker og flekker veldig fort.
NormaJean Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 jeg liker de lyse fargene. problemet når man velger rødt og slik er at rommet føles så trangt/blir mørkt.... hadde holdt meg unna mørke toner/farger. heller som en sier over her blandet inn farge med planter eller bilder. kremhvit med beige??? hehe, vanskelig å si da, når man ikke har sett kjøkkenet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå