Mamma til tre gutter Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 er det sånn med dere at noen dager er det ikke så mye kynnere mens noen dager er det så masse at dere er helt utslitt??? i dag er det heiilt jævlig uansett ka eg gjer.. eg føler meg så trøtt og lei i hele kroppen og magen er helt ødelagt.. føles ut som om eg har trent magemuskler i hele dag pluss at eg har spist alt for masse, er det noen av dere som har det sånn?????? man blir jo bekymra for alle disse kynnerene. og eg er bare 18 uker på vei... kan ikke se for meg at eg skal ha det sånn i 150 dager til..
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg har hatt endel slik i de siste dagene.. Men jeg er jo lengre på vei enn deg..34 uker imorgen..Men har vært helt gåen, spesiellt igår.. toppa seg skikkelig.. samtidig som magen "sprengte", så verka ryggen. var så intenst at jeg klarte nesten ikke sitte, og klarte ikke å bøye meg.. mannen min måtte hjelpe meg opp trappen fra kjelleren.. jeg kom opp, men da var det mest viljen min som hadde fått meg opp:(
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg har endel kynnere, og de er omtrent som du forklarer. Begynte å få kynnere i uke 15 jeg, og nå er jeg 23+3 på vei. Noen dager kan være helt forferdelige, kan ikke gjøre noen ting før magen stivner... Har også oppdaget at de dagene med masse kynnere, så kjenner jeg mindre bevegelser og spark fra den lille... Sånne dager blir skikkelig sofa-dager. Mens andre dager igjen kjenner jeg ingen kynnere i det hele tatt. Jeg visste ikke at man fikk kynnere så tidlig, så da jeg kjente det de første gangene i uke 15, så skjønte jeg ikke at det var kynnere. Heldigvis har jeg en aktiv liten baby i magen, og kjenner masse spark og bevegelser. Så lenge jeg kjenner liv så prøver jeg å ikke bli bekymret, prøver å tenke positivt om at livmora da er godt trent til fødselen, hehe... Som regel er h*n samarbeidsvillig og sparker når jeg dytter på magen. Du kan jo ta det opp med jordmor ved neste kontroll hvis du er veldig bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå