pingu...... Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Er det meningen at kvinner som jobber fullt ved siden av mammarollen står i det dilemaet at må la hjemmene sine råtne i kaos, rot og støv? Og de som balanserer alt fullstendig...sover de overhodet?
innMariSterk Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg snylter på din tråd og vil gjerne låne en..................
pingu...... Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 ja, regnet med det var flere av oss.....ellers så hadde jeg gått og gravd meg ned
innMariSterk Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 hemmeligheten er å sette halsbånd på de største lodottene, så tror alle du har fått deg hund.....
pingu...... Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 tack for tipset...utrolig hendig med kjøter man slipper å mate?? eller....kanskje den spiser alle sokkene som skulle vært brettet *håper*
Huldretuss Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Spa det verste unna og sett deg i sofaen med et glass vin. Det viktigste i livet er ikke et ryddig og rent hjem :-)
prekæs Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Ett råd fra en mangeårig dobbeltarbeidende. http://www.humor911.no/art.aspx?artID=699
pingu...... Skrevet 3. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2008 oki...."kjøp spade" har jeg skrevet på listen min nå
Synn(d)e Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Du kan få min, er ikke så himla fornøyd med henne. Ja, også krever hun betalt...det er en bakdel ved hele opplegget. - men renere blir det!!
danieI Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 altså...nei, det er mye jeg gir borte før bøttehora
Peppa Gris Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Jeg har forsøkt å leie ut min, men hun vil ikke.... Her har jeg gratis hjelp flere ganger i uka om jeg vil.................. beklager. ;-p
pingu...... Skrevet 5. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. september 2008 Og hvordan i alle dager har du fått til det?? kan du gi meg oppskrift på gratis hjelp flere ganger i uken? Det må ikke innebære familie, da det er mangelvare i møkkabyen.
Cat.68 Skrevet 5. september 2008 #14 Skrevet 5. september 2008 Du hadde gjerne fått låne min , om jeg bare visste hvor hun hadde blitt av., Flink i perioder men noe ustabil, hehehe
danieI Skrevet 5. september 2008 #15 Skrevet 5. september 2008 *sjokk* høhø en quinnes plass er i hjemmet pingu, du vet...bøtte, kjøkken..seng osv :-D
pingu...... Skrevet 5. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 5. september 2008 Plass og plass kølla??? quinner er fleksbile vet du, de har plass overalt, men for min del så skull jege gjerne vært i bøtta, på kjøkkenet og i sengen...eller...litt mer iallefall ;-) Men det samme gjelder for menn??...eller???
danieI Skrevet 5. september 2008 #17 Skrevet 5. september 2008 kjøkkenbenk og seng, mer? yatack :-) bøtte? grøss
FuckFace Skrevet 6. september 2008 #18 Skrevet 6. september 2008 Hushjelp??? Nei, så lavt må man ikke synke... En jeg kjenner har hushjelp og der er det STRØKENT hele tiden... Guuuud, så kjedelig.. ingenting å krangle om, ingen utfordringer... Nei, takke meg til alt for lite søvn, støvkost og forkle. Skal du slå to fluer i en smekk, er du naken under forkledet, så kan mannen ta deg mens du vasker trappene. Sparer ihvertfall 3 minutter der...
børdi Skrevet 6. september 2008 #19 Skrevet 6. september 2008 klarer da å ha det noenlunde strøkent uten hushjelp... :-) Litt hver dag, lager rutine på det, så går det som en lek---
grolla Skrevet 8. september 2008 #20 Skrevet 8. september 2008 Vurderer sterkt om jeg skal feste en mikrofibermopp på minsten der han åler seg rundt på gulvet. Han samler jo støv uansett, så da kan han jo gjøre litt nytte for seg på veien....
rosebuketten Skrevet 10. september 2008 #21 Skrevet 10. september 2008 Min fantastske hushjelp får du ikke! Skjønner ikke at ikke flere har det? Alt husarbeid er gjort når vi kommer hjem, og tøyet ligger ferdig brettet og strøket på rommene våre. Nei skaff dere en hushjelp!
Sånn kan det gå Skrevet 11. september 2008 #22 Skrevet 11. september 2008 Litt støv og rot er da ikke så nøye. Det skal sees at et hjem er bebodd. Slapp litt mer av så går kombinasjonsliv helt utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå