=Mina min og mej= Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 hva skrev dere hjemmeoppgaven om? - hvis det er sånn hjemmeoppgave overalt da;)
Dailis Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg tok det for noen år siden, var ikke slik da. Fått noen alternativer?
Blue Lady Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 husker ikke helt oppgavetittelen min, men sammenlignet eventyrene om espen askeladd og Sokrates (eller var det Aristoteles..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå