Stratos med 3 barn Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Syns jeg begynner å bli gammel og bør endre litt stil, men hvor går jeg for å finne noe som passer til ei småtjukk ei på over 30 mon tro?
iznogood Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Kan du ikke si litt om hvordan stil du har lyst på?
Gjest Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Nå er jeg 10 år yngre da hehe, men jeg synes de har utrolig mye fint på zara, høyer og benetton
Hyacinth Bucket Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 B-young, Taxi, Claire og Benneton ;-)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 UGH, slenger meg på her! Vi må vel ikke bli pokka nødt til å kjøre gjennomført kjærringstil fra nå av eller? Tips mottas som regn i ørkenen!
Gjest Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Jeg er 27 år og handler mye på BikBok, Vero Moda, Lene V, Vila ol butikker, men spesielt BikBok er litt knipen i størrelsen synes jeg da. Ellers har jeg faktisk handlet noen plagg til min mor på 49 år hos disse butikkene, er mange topper ol som passer for alle aldre og størrelser :-)
Gjest Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Gode jeans og ekspertise for å finne DIN størrelse/fasong finner du hos Carlings. VeroModa (noen av butikkene i allefall) har mye fresht og (trodde aldri jeg kom til å si det, men:) Lindex har fått mye som ikke er den kjerringlooken de hadde før. http://www.lindex.com/no/products/lookbook.aspx?id=7849&subId=1453270#/000010/ Var faktisk der på lørdag og ble positivt overrasket!
Stratos med 3 barn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2008 Åhhh jeg skulle så gjerne vært dame til fingerspissen, men jeg klarer det aldri . Alltid noe som ikke matcher eller funker liksom. På jobben må jeg gå litt pent kledd. Er sånn kontorrotte! Til hverdags blir det altfor mye dongri og treningstøy. What to do? Fatter ikke hvordan noen alltid klarer å se klare for fest ut jeg
Stratos med 3 barn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2008 Nei, nei, nei! Kjærringstil vil jeg ikke ha, men jeg kan heller ikke ha bukser under navelen og gensere som slutter før puppa gjør det Og jeg sliter litt med å finne et sted med kule klær som passer skrotten, OG lommeboka
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Jeg er 28, og handler på alt fra VM, H&M, La redoute, Lene V, Neste stopp...(spørs hva jeg er på jakt etter) Jeans blir som regel kjøpt på Carlings;) Er også "kontorrotte", som krever litt ordentlig stil, men dongeri er helt ok, med en litt kul skjorte, fine smykker og pumps..Har mange cardiganer som kan mixes med både topper, skjorter, skjørt og bukser..
Stratos med 3 barn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. september 2008 Her var det noen spennende jeg ikke har hørt om før:) Hvor finner man zara og høyer? I osloomr. Og hvordan sånn ca er prisene?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 3. september 2008 #13 Skrevet 3. september 2008 åh ja, Oasis glemte jeg.. synd at det er litt dyrt- men hvis man er på jakt etter et litt "skikkelig" plagg, som holder lenge, da er det jo verdt det:-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #14 Skrevet 3. september 2008 Mexx, Match, og Benetton har mye fint, men litt dyrt (for meg jaffal). Fame, Claire, LeneV. Og Vivikes. Litt damete uten å bli kjerring ) Ja og så kan jeg kjøpe topper på hm.
Store My Skrevet 3. september 2008 #15 Skrevet 3. september 2008 Neste Stopp og Esprit (og jeg er godt over 30...)
Gjest Skrevet 3. september 2008 #16 Skrevet 3. september 2008 Høyer har en liten butikk på byporten for eks, og en stooor og fin en på skøyen (sjølyst). Zara ligger i karl johan ved lille grensen og i bogstadveien (den i bogstadveien er best).. Høyer heller vel litt mot dyrere ting, finner liste over merker her http://www.hoyer.no/hoyer.htm, men det er jo veldig mye klassiske kvalitetsplagg som man kan bruke i mange år og heller ikke sinnsyke priser. Zara er gode på pris og har utrolig mye fint, både moteplagg og mer tidløse ting Kiman på paleet har også endel fint foresten
Dailis Skrevet 3. september 2008 #17 Skrevet 3. september 2008 Uff, jeg handler stort sett på hm eller kappahl jeg da...... Noen ganger lindex også. Jeg liker ikke kjøpe klær til meg selv. På benetton har jeg ikke vært på voksenavd engang, bae handlet barnetøy...
Stratos med 3 barn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 3. september 2008 Hahaha - du høres ut som meg du! Godt det er flere Tusen takk for forslag til dere andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå