Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gal, er 8 uker i morgen og nå har jeg lagt rett ut de siste to ukene. Har så dårlig samvittighet for tulla vår som stadig spør om mamma er littegranne syk idag.

Vet ikke om jeg er sulten eller må spy.Prøver å spise ofte, men har mest lyst til å "dø". Vet jo at det til syvende og sist er verd det, men det føles ikke sånn akkurat nå. Var ille sist også, da mistet je 9kilo, men da hadde jeg jo ingen barn som krevde noe av meg.

Noen som har noen gode råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk tips i går kjeks hjelper og prøvde og gjorde det...ritz kjeks e både tørr og salt..:) kvalmen e ikke så intens oss meg i dag etter og starte dagen med kjeks:)

Skrevet

Kjøp deg ingefærkapsler på apoteket. Det gjorde jeg i dag.....mener og tror at det hjalp. Kosta 38 kr for en pakke....

Skrevet

Syrlige ting som sitronvann, appelsin og grapefrukt hjalp meg..

Skrevet

Eneste som hjelper på meg er å spise. Men det er ikke så greit med dårlig appetitt. Har prøvd ingefær og sea bands, men det hjelper mest med mat. Noen sier b-vitaminer hjelper, men det har ingen effekt på meg.

Jenta mi var så søt i dag da jeg spurte om hun ville være hjemme med meg siden jeg var syk, eller om hun ville dra i barnehagen. Hun var så søt å svarte: "jeg tror det er best jeg drar i barnehagen mamma, for jeg kommer til å mase sånn på deg når du ligger på sofaen!"

Skrevet

Hei du! Ja,nå begynner jeg å ha prøvd ut en del da. noe funker og noe funker ikke. Ingefær funker ikke så veldig godt. Små milde doser av ingefær funker litt, men prøvde avkok av ingefærrog det ble jeg verre av.... Men det kan jo hjelpe på deg!?

Kjøpte slike sea bands i går,og tror de hjelper litt. Ellers syns jeg lakris-ting funker på meg, spesielt salt lakris. Eple og eplejuice funker også. Og av og til "svart brus" eller mozell.

Har også fått utskrevet kvalmestillende av legen som gravide kan ta. Jeg kjenner jeg er litt skeptisk til å ta de, men jeg må bare når det står på som verst og det hjelper.

Ellers funker det en del ganger å få trompet i seg litt mat og få litt metthetsfølelse da ( men det ka sies at det kan slå andre veien også det da...).

Saaft og sitronvann kan så hjelpe...., og pastiller og tyggis kan også funke iblant.....

Ja,det var div råd som kan funke iallfall. Stå på og hold ut! føler virkelig med alle andre som er kvalme. Gleder meg til jeg er ver 12.uke i håp om at det da gir seg.

Jeg starter forresten uke 10 i morgen!:-)

Hilsen mamma til en gutt på snart 4 år - og da en til på vei.

Skrevet

Akupunktur er toppen, har hatt 4 behandlinger og er mye mye bedre... se under tunga om du er veldig blå på venene, det var jeg. Så hun akupunkturdama stakk hull på di, og det var som om kvalmen bare forsvant. en utrolig følelse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...