Gå til innhold

Snart 2 trimester men redd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 11 og en dag på vei. Tror dere ikke det kommer til å gå bra da? når man har kommet så langt er det vell stor sjangse for at det skal gå bra? men så tenker jeg på MA som det er så mye snakk om her inne. hvordan merker man om man har det? skal ikke på UL før den ordinære i uke 17 eller 18. Dersom fosteret er dødt kan man ikke oppdage det før da?

har begynt å få litt mage allerede, så tror jo egentlig ikke at det er snakk om MA. Føler på meg det har gått bra.. men vhordna vet jeg egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man kan jo aldri vite sikkert om det går bra eller ikke. det kan jo ingen .. sånn er det bare. vi må jo bare håpe på at alt står bra til. til lengre vi kommer i svangerskapet, til større sjangs er det at at går bra. ingen kan garantere noe 100 % sikkert, men i de fleste tilfeller så går jo alt bra. vi får bare håpe på det beste =)

masse masse lykke til ;)

Skrevet

Ikke for å ta fra deg motet nå, men jeg hadde en MA i forrige uke. Var 12+3. Fosteret hadde ligget dødt siden uke 7-8. Hadde blødd pittelitt innimellom i en uke før smertene brøt løs. Jeg hadde rukket å få litt mage, eller kjente iallefall på buksene mine at det var mindre plass der.

Nå som jeg har vært til utskraping så er buksene slik som før.

Hvis du verken har smerter eller blør, så er vel sjansen stor for at dette vil gå bra.

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...