Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 det er du ingen plass på nettet det.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Nei, alle har sin egen skrivestil og dersom man er flink kan man sikkert kjenne igjen en rekke anonyme, og det hadde heller ikke forundret meg om moderator vet hvem som er bak hver enkelt anonym
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Moderator vet hvem som er bak anonyme innlegg ja. Det er ikke noen hemmelighet.
Gjest Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Og derfor bruker jeg ytterst sjeldent anonymknappen også ;-) jeg vet min skrivestil er lett gjenkjennelig i hvertfall, så dersom jeg virkelig føler for å være anonym pga svært personlige spørsmål så endrer jeg alltid skrivestilen min også.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Jeg er ofte anonym, men høflig og ordentlig;) Syns det er greit med tanke på gjenkjennelse og skrivestilen er det ofte vanskelig å kamuflere hvis man ikke går inn for det som alva sier. Ellers anonymiserer jeg, eks skifter på å ha gutt og jente, alder endres litt, etc, kun for å ikke gi ut for mye opplysninger. Alt kan sammenstilles hvis man er litt systematisk og oppmerksom. Har kjent igjen brukere her tidl, og fått info om private ting og samliv som jeg helst skulle vært foruten, så syns det er greit å holde en lav profil;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå