Gå til innhold

Hvor tid legger dere barna deres i 2 års alderen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi blir lagt ca 20. I dag snakket jeg med en dame som har en som er 1 mnd yngre enn min og hennes barn ble lagt i 22 23 tiden. Er det virkelig noen som har barna sine oppe så lenge. Må tilføye at det var av annen kultur. Har det noe å si? Noen som vet. Her er jenta mi trøtt da og sovner ganske fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi legger alle våres tre barn mellom 19.15 og 19.30 somregel, de er 14 mnd, 4 år og snart 6 år.

Skrevet

jeg synes kl 20 var sent jeg ;)

her blir jenta på 20mnd lagt kl 18.30-19.00 men hun har sluttet å sove på dagtid så hun er som regel klar for senga kl 18 og sover til hun vekkes kl 7-8.

Skrevet

Jenta mi legger jeg senest kl 19, men har hendt at det har blit 1830 også. Helt skutt etter bhg

Skrevet

legger 2 åringen min mellom halv syv syv. sover middag 1,5 time på dagen.4åringen legger jeg mellom syv halv åtte.dei går i barnehage.

Skrevet

kommer jo ann på , den ungen kan sove sent på ettermiddagen, kansje de sliter med legging og soving og DET er helt normalt uansett kultur

Skrevet

Hun sov to ganger for dagen, men om de hadde problemmer med å legge henne det vet ikke jeg. Tenkte bare at når mine barn legger seg er det deilig og hadde ikke ville hatt de frivillig oppe til 22 23.

HI

Skrevet

det kan faktisk ha noe med kultur å gjøre, for det er enkelte steder vanlig at barna får være oppe til de er trøtte og vil sove...

men selvfølgelig så finnes det barn som er vanskelige å legge i alle kulturer;)

Skrevet

Gutten min er i seng rundt kl syv. Han er 22 mnd. Han er tidlig oppe da, står opp rundt kl 6. Men det hjelper ikke å holde han lenger opp heller.

Skrevet

Legger mine 3 ca kl 19.00.. dem e 1 og 2 år..

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

23mnd. Er helt ferdig i 18.00 tiden som regel. Er i seng innen 18.30.

Skrevet

Varierer litt etter om hun har sovet på dagen eller ikke.

Om hun ikke har sovet på dagen (gjør aldri det når hun er i bhg, vil ikke), så er hun i seng senest 18.30, og sovner med en gang.

Har hun sovet på dagen blir det som regel 19.30.

Skrevet

Jentene legger seg mellom halv åtte og halv ni, alt ettersom, våkner åtte-halv ni. De er 22 mnd. De går ikke i barnehage da, det har mye å si:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...