Gjest Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Tror dere en hard fyfisk jobb kan fremprovosere en sa? Jeg var gravid mellom barna mine og mistet i SA. Historien var som følgende. Jeg jobber i barnehage, vi hadde vært sterkt underbemannet hele uken og på torsdagen var jeg alene nesten hele dagen. Da jeg gikk hjem var jeg helt og totalt utslitt etter det som var den værste arbeidsdagen i løpet av mine 10 år i barnehage. Natt til fredagen begynte jeg å få rielignende smerter og endte med å spontanabortere i uke 8 eller noe. Alle sier at hvis man har en sa så er det noe galt med fosteret, men jeg synes det er så rart at den kom akkurat da. Har noen av dere lignende erfaringer?
Mikkemafian Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg hadde en forsinket sa, det vil si at den lille døde i magen lenge før den ble støtt ut. Den kom ut av seg selv etter at jeg hadde hatt en veldig hard dag på jobb. Jeg tror at det er grunnen til at den ble støtt ut, men som sagt så var den jo allerede død for lenge siden. Så det var ikke årsaken til at barnet i magen døde... Legen sa til meg da, at det nesten ikke er noe du selv kan gjøre som vil forårsake noe sånt. Så du skal ikke ha dårlig samvittighet for dette i hvert fall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå