Gå til innhold

Babyer og spisesteder.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta med min baby 1 måned ut å spise til uken. Spisestedet er i 2. etg. Hva gjør dere med vogn. Hva putter dere babyen i mens dere spiser. Tips og råd mottas med STOR takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Softbag, uten vogn er mitt råd. I allefall på kveldstid. På dagtid kan du la babyen ligge utenfor i vognen sin.

Skrevet

Hvis det er plass, så tar jeg med inn vogna.

 

Hvis ikke, så sover en så liten baby fint i bagen sin.

 

Jeg lar aldri vogna stå ute hvis jeg ikke kan se den, og er i første etasje.

Skrevet

Med så liten baby ville jeg insistert på å få hjelp til å løfte vogna opp trappene. Jeg har vært på flere spisesteder i 2.etg og har alltid tatt med vogna opp.

Skrevet

Hva!! La babyen ligge utenfor i vognen sin??? Hadde jeg ALDRI gjort! Hverken på dagtid eller kveld! Er det vanlig at folk gjør det eller??

 

For å svare på spørsmålet til HI, så kan jeg bare fortelle det at vi var på resturant i 2.etg da lillegutt var 1,5mnd. Vi bar bare vogna opp og hadde den ved siden av meg mens vi spiste:)

Skrevet

Du kan få kjøpt små softbager hos fru lyng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...