Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Skal ta med min baby 1 måned ut å spise til uken. Spisestedet er i 2. etg. Hva gjør dere med vogn. Hva putter dere babyen i mens dere spiser. Tips og råd mottas med STOR takk.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Softbag, uten vogn er mitt råd. I allefall på kveldstid. På dagtid kan du la babyen ligge utenfor i vognen sin.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Hvis det er plass, så tar jeg med inn vogna. Hvis ikke, så sover en så liten baby fint i bagen sin. Jeg lar aldri vogna stå ute hvis jeg ikke kan se den, og er i første etasje.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Med så liten baby ville jeg insistert på å få hjelp til å løfte vogna opp trappene. Jeg har vært på flere spisesteder i 2.etg og har alltid tatt med vogna opp.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Hva!! La babyen ligge utenfor i vognen sin??? Hadde jeg ALDRI gjort! Hverken på dagtid eller kveld! Er det vanlig at folk gjør det eller?? For å svare på spørsmålet til HI, så kan jeg bare fortelle det at vi var på resturant i 2.etg da lillegutt var 1,5mnd. Vi bar bare vogna opp og hadde den ved siden av meg mens vi spiste:)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Du kan få kjøpt små softbager hos fru lyng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå