:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 jeg forsto ikke noe av den linken din... hehe.. det sto mye rart om 1 div osv, men hvor står det om oss vanlig dødlige nybegynere?
frk Nilsen Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Gå inn på linker, deretter kretsen din. www.oslobandy.idrett.no/ Her er linken til Oslo og Akershus krets i allefall, husker ikke i farta hvor du hører hjemme. Der kan du se oversikt over klubbene, seriespill osv. Jeg spiller i Grei (3 laget damer 4div)
frk Nilsen Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Finn et lag som spiller i 3 el 4 div, det passer bra for en nybegynner!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 hahaha... mulig jeg er dum nå, men jeg forstår fremdeles ikke en ditt. bor i oppegård, gidder du og hjelpe meg? (ekeberg eller ski funker også fint)
frk Nilsen Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Hehe.... Her er link til oversikt over alle klubbene i kretsen. http://www.oslobandy.idrett.no/klubber.html#s Ski har et ganske bra lag i 2div, møtte dem i 3div når jeg spilte i Vålerenga :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2008 TAKK du er en knupp
frk Nilsen Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Bare hyggelig =) Ser fram til å mose deg i kamp ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2008 hehe... det blir ikke noe problem med det første :S hehe.. får håpe de andre på laget greier og knuse deg... hehe
frk Nilsen Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Hold meg oppdatert hvordan det går, hvordan klubb du ender i :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. september 2008 selvsakt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå