jordbær mathilda Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Lillemor har nettopp hatt bursdag.Skal ha barnebursdag til helgen og hadde planer om å innvitere de 3 åringene som gikk over ny barnehage sammen med henne i høst. Det var også noen 4 åringer som byttet barnehage,men syntes det var greit å bare ta de som lillemor har mest kontakt med. ( i barnehagen er det vanlig praksis å be de i samme alderstrinn) Da treffer jeg mor til en av 4 åringene i butikken,hvorpå hun sier: -jeg så at de feiret bursdagen til datteren din i barnehagen i dag,så nå sitter vi bare å venter på innvitasjon til bursdag...he..he..xxx har allerede kjøpt gave og greier!!!! Jeg fikk jo helt vondt av dette barnet,og endte med å be alle 4 åringene i barnebursdagen også,følte ikke at jeg kunne gjøre forskjell! I etterkant har jeg tenkt at jeg aldri hadde handlet gave og sagt til mitt barn at det skulle i bursdag før hun i det hele tatt var innvitert! Bare jeg som syntes den var litt i overkant småfrekk?
Minnie Mom Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Det hadde jeg aldri gjort nei, kunne ikke falt meg inn..
tante grusom master of law Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Jeg synes det var litt frekkt, å invitere seg selv på den måten.
Holly❄️ Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Har alltid vært i mot og be kun noen, så ber alltid alle. Heldigvis er de ikke så mange barn i bhg til ungene. Blir ca 10 stk i selskapene.. helt greit for 2 timer syns jeg Kanskje de er vant med at alle blir invitert når det er bursdag i bhg? Var jo egentlig ikke frekt på en måte, de gledet seg jo bare over bursdagen til jenta di
Økologisk_knekkebrød Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Utrolig korttenkt, og dårlig gjort overfor barnet! Av henne altså. Hun kunne jo ikke vite om barnet faktisk kom til å bli invitert i noen bursdag. Var hun ny i området kanskje og vant til at "alle" barna ble bedt?
Gjest Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Det er vel kanskje slik hun er vant til? Her inviteres hele avdelingen eller alle av samme kjønn. I den private jenta mi gikk i før ble hun invitert i en eneste bursdag fordi hun ikke lekte med jentene i sin aldersgruppe men bare gutter. Det var så utrolig leit for henne.
jordbær mathilda Skrevet 3. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2008 Lillemor har gått med dette barnet i den forrige barnehagen og ba på langt nær ikke alle barna. Der fikk barnet selv velge,og ikke alle i samme aldersgruppe ble bedt engang! Og de var bare noen få barn i den barenhagen.
astrid-marie Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 utrolig frekt! er det vanlig og ha barneselskap med barna fra barnehagen til en 3-åring? i min omgangskrets er ikke det vanlig før 4-års dagen..
Gjest Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Frekt, ja, men velger å tro at det bare var litt korttenkt? Jeg hadde aldri sagt noe lignende til noen, ikke engang mine nærmeste venner som jeg "VET" vi inviteres av.
Gjest Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Kjempe frekt! Hva om dere ikke hadde hatt planer om å feire bursdag i det hele tatt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå